این صدای چاراویماق است فریادی برای پرسیدن چراها ؟ چه کسی جواب میدهد ؟
گل اقا در هشترود
یک زبان دارم دو تا دندان لق میزنم تا می توانم حرف حق
درباره وبلاگ


بصیرت قطب نمای حرکت صحیح است مقام عظمای ولایت رهبری عید سعید باستانی را محضر ولی نعمتان عزیز خودمان تبریک می گوئیم و اما بازهم شخصیتهای زشت و بد و خوب این هفته شخصیت زشت : به مناسبت نوروز شخصیت زشت نداریم شخصیت بد هفته : و همچنین شخصیت بد هم نداریم شخصیت خوب : شما مردم بزرگ و آگاه و فهیم هشترود و چاراویماق دوستان عزیز در لوکس بلاگ دو امکان جدید برای شما فراهم است الف )می توانید در جعبه باکس بصورت انلاین و دسته جمعی باهم بحث و مناظره نمائید اما خواهش می کنیم و استدعا داریم برای حفظ شئو نات اخلاقی و اسلامی و همچنین نشان دادن فرهنگ و شعور بالای مردم هشترود از نوشتن برخی کلمات و متون توهین امیز خودداری نمائید ب) شما می توانید از قسمت ورود اعضا ثبت نام نمائید و پس از ثبت نام مطالب خود را در بخش ارسال مطلب جدید برای ما بنویسید ما مطالب و نامه های شما را خواند ه و چنانچه با قوانین نظام مغایرتی نداشته باشد با نام خودتان انتشار میدهیم در نهایت خواهشمندیم و بازهم خواهشمندیم با رعایت اخلاق و ادب اسلامی و نشان دادن فرهنگ بالای شهر و منطقه امان به باز سازی و توسعه منطقه محروممان یاور و کمک باشیم اتحادمان را حفظ کنیم که ثابت کردیم با اتحاد هر کاری می توانیم بکنیم .
نويسندگان

چرا مرا وادار به نوشتن می کنی

دیروز بود که در بازدید از وبلاگ حضرت "گل آقا "متوجه شدیم بعضی ها از اینکه ما پست های مربوط به عبدی و اسماعیلی رو حذف کردیم  چردیک (شادمانی) (چردیک  : نوعی حالت رقص در ترکی است که هنگا کم آوردن طرف مقابل آنرا می زنند.) می زدنند و به خیال مبارکشان ما از کمبود مداراک جهت ارائه مجبور شدیم دست بوس آقایان شویم و دامنشان را بگیریم که فلانی حق با توست ؟ نه عزیزام شما سخت در اشتباهی من دنبال شیری و عبدی اسماعیلی فلانی و فلانی ها نیستم پارت کلفت هم ندارم  نانی در میاورم با هزاران بیگارگی دادن به روباهانی که زبانشان تهی است از خدمت و منت .

شما وکیل دادگسنری ! من به شما فقط به محظ احترام حاضر شدم آن پستم را حذف کنم نه به خاطر اینکه سندی در باب آن مطلب نداشته باشم. نه! 

الان در ست مدتی است  که ما یک معدن کشف کرده بودم وقتی به اداره کل معادن   استان مراجعه کردیم و مشخصاتش را دادیم  بعد از چند هفته یکی از آقایان آن را به نام زن خودش ثبت می کند . چرا فلانی که طرفدار نماینده است از کائولن ایستی سو (مثلا نی آیند از آراز گونئی که ادامه همان معدن است فقط به خاطر اینکه ای خاک در روستای همجوار واقع شده )با هزاران دوز کلک سفسطه ای آنرا به یغما می برد .(تازه مگر در قانون  بهر ه برداری معادن معدن مربوطه باید خودش راه داشته باشد پس چرا اینها این را ایستی سو را ویران کردهاند .)و چرا فلانی حتی به نام دخترانش هم معدن ثبت می کند و چرا فلانی معدن طلا را از ترس اینکه دولت آنرا ثروت ملی اعلام کند با نام معدن مس ثبت می کند مگر اینها مدرک نیست. چرا نوجوان ۱۵ -۱۸ ساله ی چارا ویماقی از شدت کشیدن تریاک داندانهایش پوسیده می شود و چرا فلانی ها به خم ابروی یشان نمیبرند .

راستی آن یکی می گفت چه رای بیاورم چه رای نیاورم بیمارستان را خواهم کشید پس چه شد آن بیمارستان .اینها نوار صوتی هم دارند اگر می خواهی فقط آدرس بده برات با هزینه خودم پستشان کنم .

دوست عزیز من نمی خواستم پایم دوباره به این مسائل کشیده شود ولی شما ناخواسته آن ر ا به پای ما می بندی و می گویی شما مدرک نداشتی مطلبت را حذف کردی  ! نه من مدرک دارم شما هم تعصب داری . دوست بودن؟ بزرگ بودن! پولدار بودن؟ ملاک حق بودن نیست چه دوستانی که از هزاران بار جاندار وحشی وحشی ترند و چه پولدارانی که مانند گنه بزرگ شده اند و فقط خون مکیدن را بلدند .

درست است عبدی دوست شماست اهل مولو است چاراویماقلی هم است ولی بد قول هم هست بخاطر رسیدن به پست و مقام قول دورغ به مرد داده و دروغ گو دشمن خداست . عبدی پسر بچه نبست که بگوییم اشتباه کرده . عبدی حاجی است عبدی ادعای نمایندگی مردم دو شهرستان را دارد. اگر واقعا مرد بود اگر واقعا حاجی است این قوی و این میدان (بو آرا بودا میدان) بفرما بیمارستان دست شما را می بوسد بیمارستا نشد آنهمه تولیدی کوچک بزرگ پای تان را نوازش می کند بفر مائید . پس چی شد.

آیا میدانی از همین روز اگر اداره راه ترابری شروع به کشیدن راه به تمام روستاهای چاراویماق را شروع کند ۲۹ سال طول می کشد تا به همه روستاهای چاراویماق  راه کشیده شود .(مصاحبه تلویزیونی رئیس اداره راه ترابری مورخه ۸۷/۴/۱۹) اگر حرفی در مجلس از چاراویماق از همون اول ها گفته می شد آیا اینگونه بود ؟

مگر قره آغاج شهرنیست پس چرا طویله های بعضی ها مانند خانه فرهنگ ادب فارسی در مقابل چشم همگان خود نمایی می کند . و چرا شهردار نمی تواند به آنها تو ! بگوید .

چرا فلانی نمی تواند امریه که سهله سرباز معلمی بگیرد و چرا بعضی ها امریه می گیرند آنهم به فرمانداری !

و اینکه دوست عزیزام من همان اول گفتم شما که در شهر گلستان می نیشنی در ک این شرایط برایت مشکل است و مشکل بودن آن موقعی دو چندان می شود که شما عنصری به نام تعصب هم در وجودت د اشته باشی بلاخره کارهای بود که باید می شد و نشده و مقدار آنهم  ناچیز نیست که نادیده گرفته شود و باید واقع بین بود تا انتقاد بکنیم و اجازه ندهیم مومنی از یک سوراخ دو بار گزیده شود

منبع : چاراویماق سسی وبلاگی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گل اقا در هشترود و آدرس 8roody.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.